Aktualności
 Wyświetlono 1 do 20 (z 47 aktualności)   Stron:  1  2  3  [Następna >>]
 Foto   Status   Tytuł   Wstęp

XIV Otwarte Drużynowe Mistrzostwa Polski Karpiarzy "Dębowa" 2012

Informujemy  że kolejna edycja Otwartych Drużynowych Mistrzostw Polski Karpiarzy odbędzie się w dniach 03-06 do 09-06 2012 na zbiorniku "Dębowa". Organizatorami imprey są: PZW okręg Opole, Koło "Kofama" Reńska Wieś oraz Rutecki Team Poland. Wpisowe wynosi 1300 zł od drużyny. Przewidziana liczba startujących drużyn to 30 zespołów.

Terminarz XIV Mistrzostw Polski Karpiarzy

Przedstawiamy terminarz XIV otwartych drużynowych mistrzostw polski karpiarzy "Dębowa" 2012

Regulamin XIV Mistrzostw Polski Karpiarzy

Przedstawiamy regulamin XIV otwartych drużynowych mistrzostw polski karpiarzy "Dębowa" 2012

WORLD CARP CLASSIC-LAC DE MADINE 2011 -RELACJA-K.MRÓZ

Witam Wszystkich Chcę podzielić się z wami moimi przeżyciami po najbardziej prestiżowych zawodach w świecie karpiowym, jakimi są World Carp Classic, w których to miąłem okazje wziasc udział. Impreza ta w tym roku odbyła się po raz kolejny na znanym francuskim jeziorze Lac de Madine. Piękna woda oraz piękne ryby.

XIV Otwarte Drużynowe MP Karpiarzy DĘBOWA 2012- LISTA STARTOWA

Rutecki Team Poland na Ebro 2010- Fotorelacja

Zapraszamy na fotorelację z wyprawy nad rzekę Ebro L.Ruteckiego i M.Narajczyka

WIGILIJNA ZASIADKA NA RAINBOW 2011- K.MRÓZ

Witam, na wstępie chciałbym życzyć wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku i samych okazów na macie w 2012 roku! Relację tę zacznę od podziekowań dla Marcina Mizery kolegi z naszego  Teamu Rutecki i Krzysztofa Charmuszko z Carp Team Poland ,dzięki którym to miałem okazję łowić na tej legendarnej wodzie, zadzwonili oni do mnie podczas swojej zasiadki i poinformowali ,że jest wolne stanowisko na rainbow i uzgodnili z Pascalem właścicielem łowiska ,że do nich dojadę, miałem do wyboru st 6 lub 7,8,9, szybka decyzja i jeszcze tego samego dnia ruszyłem w droge, w ciagu kilku godzin musiałem się zorganizować, spakować, zarezerwować prom z UK, itp,masakra ale dałem radę.

RUTECKI TEAM NA RAINBOW 25.02-10.03.2012 K.MRÓZ,M.MROWIŃSKI

Witam wszystkich serdecznie! chciałbym krótko opisać nasza ostatnią zasiadkę na jez. Rainbow  Lake we Francji (st 6) z ktorej to wlaśnie wróciliśmy razem z Marcinem Mrowińskim, po grudniowej samotnej zasiadce na tym właśnie stanowisku poznałem je w miarę dobrze i wierzyłem ze znów uda się tam coś  połowić.

OFICJALNY SPONSOR RUTECKI TEAM POLAND FIRMA ADER CARP

Miło nam poinformować, że firma Adder Carp od 2012 roku jest oficjalnym sponsorem Rutecki Team Poland. Będziemy odpowiedzialni za zaopatrzenie Teamu w zanęty i przynęty. Miło nam wspierać tak profesjonalną drużynę, liczymy na to, że nasza współpraca przyniesie obopólne korzyści. Jednocześnie dziękujemy Leszkowi Ruteckiemu i całemu Teamowi za zaufanie którym nas obdarzyli. Wspólnie postaramy się podnosić jakość produktów marki Adder Carp, a ich weryfikacja w najtrudniejszych warunkach zawodów wędkarskich światowej rangi bez wątpienia przyniesie pozytywny efekt w podnoszeniu jakości naszych produktów, jak również w podnoszeniu ich skuteczności. Z karpiowym pozdrowieniem Marek Hallas

RUTECKI TEAM POLAND NA EBRO LUTY 2012-L.RUTECKI

Opiszę Państwu w paru słowach naszą wyprawę do bazy sumowej w Checon w Hiszpanii.,ale po kolei.Nadszedł czas wylotu z Warszawy to jest 23 luty 6.00.Bilety mieliśmy zarezerwowane w firmie Wizzer( tani przewoźnik)oraz zarezerwowaliśmy od razu samochód.

RUTECKI TEAM POLAND NA WORLD CATFISH CLASSIC 21-25.05.2012

Chciałem wszystkich zainteresowanych poinformować ,że w dniach 21.05 - 25.05 2012r nad Rio Ebro zostaną rozegrane II Mistrzostwa Świata World Catfish Classic 2012.Jako pierwsza drużyna w historii polskiego wędkarstwa sumowego w tak prestiżowych zawodach wystartuje RUTECKI TEAM POLAND w składzie: LESZEK RUTECKI,ROBERT NOWAK,MAREK KWIATKOWSKI.Przebieg wydarzeń będzie można śledzić na naszej stronie.Relacja on line.Organizatorem tak prestiżowych zawodów jak World Carp Classic oraz World Catfish Classic jest Ross Honey.

RUTECKI TEAM POLAND MAJÓWKA 27.04-01.05.2012- T. MARUT

W dniach 27.04-01.05.2012 wraz z kolegą Achimem wybraliśmy się po raz pierwszy na zasiadkę na Kanale Gliwickim. Po wysądowaniu i nęceniu naszej miejscówki wywiezliśmy nasze zestawy na głębokość 1.5 metra przed korytem rzeki. Sobota i Niedziela nie dała jakichkolwiek oznak żerowania ryb,czym byliśmy trochę zmartwieni...

RUTECKI TEAM POLAND- RYBNIK 10.05.2012-P.MUSIOŁ

W dniu 10.05.2012r. Nasz Teamowy kolega P.Musioł,podczas jednodniowej zasiadki nad jeziorem Rybnickim złowił pięknego sazana o masie 16.2 kg. Branie nastąpiło o godz.20.50 a karp połakomił się na kulkę Aderr Carp Suprime Pop -Up Strawbeery-Fish 18 mm. W imieniu kolegów z Teamu gratulujemy serdecznie oraz życzymy jeszcze większych sukcesów.                                                                                                      Poniżej kilka fotek Piotrka ze swoją zdobyczą...

WORLD CARP CLASSIC LAKE BOLSENA 2012

Ważna informacja dla wszystkich wybierających się na World Carp Classic Lake Bolsena 2012, poniżej link. www.worldcarpclassic.com/component/option,com_hwdvideoshare/Itemid,19/task,viewvideo/video_id,276/

RUTECKI TEAM POLAND NA WORLD CATFISH CLASSIC 21-25.05.2012

PRZEDSTAWIAMY NAJŚWIEŻSZE WYNIKI  Z NAJWIĘKSZYCH PRESTIŻOWYCH ZAWODÓW SUMOWYCH NA ŚWIECIE ,,WORLD CATFISH CLASSIC" 2012

XIV Otwarte Drużynowe Mistrzostwa Polski Karpiarzy Dębowa 2012

Przedstawiamy oficjalne wyniki XIV Otwartych Mistrzostw Polski Karpiarzy Dębowa 2012

ŻYCIÓWKA P,MUSIOŁA KARP 21.300 KG.Z ,,RYBNICKIEGO MORZA"

W dniach 11.06.2012-16.06.2012 próbował swoich sił nad jez. Rybnickim nasz kol. z Teamu P.Musioł.W dniu 14.06.2012 o godz.04.30 złowił swoją życiówkę ,pięknego karpia pełonołuskiego o wadze 21300kg. Ryba połakomiła się na kulki naszego sponsora M.Hallasa Aderr Carp Strawberry-Fish pop up+ tonąca rozmiar 18 mm.

WORLD CARP CLASSIC LAC DE BOLSENA 2012-LISTA STARTOWA

Przedstawiamy listę startujących drużyn w największych prestiżowych zawodach karpiowych jakimi są WORLD CARP CLASSIC LAC DE BOLSENA 2012r.                                                                 Poniżej link.... www.worldcarpclassic.com/history/2012-event/wcc12-official-list

Wspomnienia z World Catfish Classic 2012- Fotorelacja- L.Rutecki

Chociaż minęło już trochę czasu od startu naszej drużyny Rutecki Team Poland w zawodach World Catfish Classic 2012, miło będzie powspominać o naszej obecnośći na tak wielkiej imprezie łowców sumów. Zapraszmy więc do obejrzenia galerji zdjęć L.Ruteckiego z WCC 2012.

INFORMACJA DLA STARTUJĄCYCH DRUŻYN NA WCC-2012

Dla wszystkich startujących drużyn w World Carp Classic Lake Bolsena 2012 , przedstawiamy mapkę jeziora oraz sponsorów poszczególnych sektorów.

Wyświetlono 1 do 20 (z 47 aktualności)   Stron:  1  2  3  [Następna >>]
Informacje
Biuletyn
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.